neděle 8. listopadu 2015

Můj milý deníčku,


tak Ti píši. Neboť nemám, komu bych se na rameni vyplakal (doma už ty moje breky znají a berou s potřebným nadhledem :-)...

Jako blogger právě začínám, případné čtenáře bych rád poprosil o kapku shovívavosti. 

Rád bych se představil: jsem kuchař - veterán, před drahným časem jsem oslavil padesátku, rodinný příbytek sdílím s jednou ženou a jedním dítětem. Věru, kuchařů mé generace už moc není. Ti, kteří se neuchlastali nebo neudřeli, většinou dávno od profese utekli... S věkem přicházejí také neduhy a bolesti, ale na to si člověk zvykne, aneb - dokud udržím moč a vařečku... :D
 
Vyučil jsem se počátkem osmdesátých let minulého století (zní to strašně, že?).  Rád připojím i pár historek z učňovských časů. Ale o tom až někdy příště.
 
 
S tlapkoupodáním
 
Gastrokocour  



P. S.: Strašně rád chodím na houby. Mám svá místa na hříbky, vím, kde rostou lišky, kde najdu klouzky,ale nepohrdnu ani babkami. Ty se výtečně hodí na houbový guláš.


Dcerka prezentuje dva exempláře vzácného Hřibu bronzového. Houba by neměla být sbírána. Ale když ji nesežeru já, učiní tak někdo jiný!













 

Žádné komentáře:

Okomentovat